A Google Apps helyszíni beállítása esetén
- az Ügyfél telephelyén, előre egyeztetett időpontban zajlik, tartalmazza az érintett munkatársak számítógépeinek, mobiltelefonjainak beállítását és akár az új alkalmazások betanítását is;
- az egyedi igényektől függően tartalmazhatja még:
- a leveleket, naptárakat tartalmazó, (internet nélkül is elérhető) fiók számítógépre telepítését,
- korábbi e-mail címekre érkező levelek új e-mail címre továbbításának beállítását,
- alternatív e-mail címek (ún e-mail alias-ok) beállítását,
- korábbi levelezés, naptáradatok, névjegyzék és dokumentumok új fiókba töltését, migrációját,
- a közös, az egymás által látható és az elfoglaltságot látható naptárak beállítását,
- közös dokumentumkezelő rendszer beállítását az érintett számítógépekre, illetve
- a levelezés, a naptár és a dokumentumkezelő beállítását mobiltelefonokra, tabletekre.